Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bestiller jeg på Maseliving

Du bestiller varer her hos Maseliving.dk ved at ligge dem i indkøbskurven. Herefter trykker du på indkøbskurven og kasse. Her udfylder du felterne med navn, adresse, leveringsmetode samt
betalingsmetode.

Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en E-mail med kvittering for, at vi har modtaget bestillingen.

Husk du har 14 dages fortrydelsesret fra varen er modtaget, og at du selv skal stå for at returnere varen til os i ubrudt emballage. Udgifterne for at sende  varerne retur står du selv for.

Har I modtaget min bestilling?
Hvis du har modtaget en E-mail med ordrenummer, så har vi modtaget din bestilling. Har du ikke modtaget en E-mail så kontakt os på info@maseliving.dk.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er 1-4 hverdage hvis varen er på lager. Hvis varen ikke er på lager, står leveringstiden angivet under produktet.

Tilbyder I gratis fragt?

Ved køb over 400,- tilbydes der gratis fragt i Danmark.

Kan jeg følge min ordre?

Når din ordre afsendes, vil du modtage en e-mail fra GLS med Track and Trace, så du kan følge din pakke. Bemærk at der kan gå op til 24 timer, inden pakken kan spores.

Kan jeg ændre på min bestilling efter jeg har lagt en ordre?

Hvis dine varer ikke er afsendt, kan du godt ændre eller tilføje varer til din ordre. Giv os et kald på 61677837 eller send en mail på info@maseliving.dk så hurtigt som muligt.

Hvordan kan jeg få yderligere oplysninger omkring en vare?

Hvis du mangler oplysninger omkring en vare eller har et spørgsmål kan du kontakte os på info@maseliving.dk

Hvordan returnerer jeg en vare?

Ønsker du at returnere en varer så kontakt os på mail: info@maseliving.dk

Maseliving.dk yder 14 dages fuld returret fra den dag du modtager dine varer. Varerne skal returneres ubrugte og i original emballage og i samme stand som ved modtagelse. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil du indenfor 10 dage have pengene på din konto.
Du skal selv afholde de omkostninger, der er  forbundet med at returnere varen.
Husk at vedlægge  returseddelen som du finder HER

 

Har i modtaget mine returvarer?

Der kan gå op til 10 arbejdsdage før vi har modtaget og behandlet dine returvarer. Går der mod forventning længere tid er du velkommen til at kontakte os på info@maseliving.dk

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage som er opstået pga. forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.
Du kan reklamere ved at kontakte os på info@maseliving.dk
Afhængig af den konkrete situation vil du efter kontakt modtage yderligere instrukser.
Når du sender os en mail, bedes du så specifikt som muligt oplyse hvad problematikken er, samt
vedhæfte billeder.

Jeg har fået en forkert vare, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en forkert vare, beklager vi selvfølgelig meget og beder dig kontakte os hurtigst muligt på info@maseliving.dk

Hvad er GOTS?

GOTS står for ”The Global Organic Textile Standard”, som er en international, anerkendt standard for økologiske fibre, og den højeste certificering indenfor tekstilindustrien. Det er din garanti for, at tekstilen er produceret miljømæssigt korrekt, samt socialt ansvarligt.

For at opnå certificeringen, stiller GOTS-organisationen strenge krav, til en lang række processer i hele værdi- og forsyningskæden. Det  gælder lige fra såning og dyrkning af bomulden, til plukning, transport, forarbejdning og lageropbevaring. Udover krav til tekstilerne er der også krav til arbejdernes rettigheder. Dette er blandt andet minimumsløn, arbejdsmiljø, arbejdstid, mindste alder og pauser.

Alle tekstiler fra Maseliving er produceret på en GOTS-certificeret fabrik.